Ekspert kluczowy w Instytucie Badań Edukacyjnych. Zajmował się szeroko pojętą problematyką uczenia się i edukacji jako badacz społeczny, streetworker, trener, nauczyciel akademicki i koordynator projektów. Od 2018 roku pracuje w IBE w projektach wspierających rozwój systemowych rozwiązań dotyczących rozwoju umiejętności i zdobywania kwalifikacji w Polsce. Koordynował realizację badania „Ścieżki edukacyjne uczących się dorosłych w Polsce” służącego rozpoznaniu i analizie ścieżek edukacyjnych aktywnie uczących się dorosłych. W projekcie “Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie” odpowiada za prace dotyczące tworzenia standardów projektowania, opisywania i zapewnienia jakości mikropoświdczeń w systemie Odznaka+.
EN
Key expert at the Educational Research Institute (IBE). He has worked extensively in the field of learning and education as a social researcher, streetworker, trainer, university teacher and project coordinator. Since 2018, he has been working at the IBE in projects supporting the development of systemic solutions for skills development and qualification achievement and recognition in Poland. He coordinated the research ‘Educational pathways of adult learners in Poland’ aimed at identifying and analysing the educational pathways of adults who are actively learning. In the project ‘Microcredentials – piloting a new solution to support lifelong learning’, he is responsible for developing standards for the design, description and quality assurance of microcredentials in the Odznaka+ (Badge+) system.