Natalia Kłubko

Natalia Kłubko jest doświadczoną ekspertką łączącą wiedzę akademicką z międzynarodową praktyką w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi i marketingu.

Obecnie pełni funkcję asystentki w zespole badawczo-dydaktycznym na Wydziale Zarządzania w Katedrze Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Jednocześnie jest uczestniczką seminarium doktoranckiego, gdzie realizuje projekt badawczy na temat komunikacji w mediach społecznościowych firm z branży przemysłu lotniczego.

Od 2024 roku pełni funkcję Ambasadorki Krajowego Centrum Europass i Euroguidance w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. W tej roli aktywnie wspiera ideę lifelong learning, mobilności edukacyjnej oraz rozwijania kariery zawodowej z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i AI.

Jej solidne fundamenty edukacyjne opierają się na interdyscyplinarnym wykształceniu, w tym dwóch tytułach magistra: z Socjologii o specjalizacji Multimedia i Komunikacja (AGH w Krakowie) oraz Stosunków Międzynarodowych ze specjalizacją Zarządzanie Projektami (WSE im. ks. J. Tischnera). Uzupełnieniem jej akademickiej ścieżki były studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz międzynarodowe doświadczenie zdobyte podczas studiów licencjackich na University of Leeds w Wielkiej Brytanii w ramach programu Erasmus.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach w Polsce i Dubaju, gdzie z sukcesem zarządzała procesami rekrutacyjnymi i współtworzyła strategie HR. Była również członkinią stowarzyszenia Society for Human Resource Management (SHRM) skąd czerpała wiedzę od praktyków biznesu.

Natalia angażuje się jako prelegentka i mentorka w licznych konferencjach, webinariach, warsztatach dotyczących planowania kariery, mediów społecznościowych i personal brandingu. Charytatywnie angażuje się w projekty mentoringowe, takie jak Dziewczyny do Nauki (Fundacja Perspektywy), Uniwersytet Sukcesu (Fundacja Digital University), Womentoring- Twoje wsparcie w drodze po wymarzoną pracę (Fundacja Kobieta Niezależna) czy program mentoringowy Uniwersytetu SWPS.

Dodatkowo jest autorką zarówno artykułów naukowych, jak i publikacji o charakterze popularnym.

Jej głównym celem jest wyposażenie młodych osób w narzędzia, które pozwolą im świadomie kształtować swoją przyszłość zawodową i edukacyjną, tak aby satysfakcjonujące życie zawodowe było efektem świadomych wyborów i strategii.

EN:

Natalia Kłubko is an experienced expert combining academic knowledge with international practice in the areas of Human Resources Management and Marketing.

She currently holds the position of assistant in the research and teaching team at the Faculty of Management, Department of Marketing, at Rzeszów University of Technology. Concurrently, she is a participant in a doctoral seminar, where she is conducting a research project on communication in social media of companies in the aerospace industry.

Since 2024, she has served as the Ambassador of the National Europass and Euroguidance Centre at the Foundation for the Development of the Education System (FRSE). In this role, she actively supports the idea of lifelong learning, educational mobility, and professional career development using digital tools and AI.

Her solid educational foundations are based on interdisciplinary training, including two Master’s degrees: in Sociology with a specialization in Multimedia and Communication (AGH University of Science and Technology in Kraków) and International Relations with a specialization in Project Management (Tischner European University). Her academic path was supplemented by postgraduate studies in Human Resources Management and international experience gained during her undergraduate studies at the University of Leeds in the UK through the Erasmus program.

She gained professional experience in international corporations in Poland and Dubai, where she successfully managed recruitment processes and co-created HR strategies. She was also a member of the Society for Human Resource Management (SHRM), where she acquired knowledge from business practitioners.

Natalia is actively involved as a speaker and mentor in numerous conferences, webinars, and workshops concerning career planning, social media, and personal branding. She engages in charitable mentoring projects such as Girls for Science (Perspektywy Foundation), University of Success (Digital University Foundation), Womentoring – Your support on the way to your dream job (Niezależna Woman Foundation), and the SWPS University mentoring program. Additionally, she is the author of both scientific articles and popular science publications.

Her main goal is to equip young people with the tools that will allow them to consciously shape their professional and educational future, so that a satisfying professional life is the result of conscious choices and strategies.